5 Summer Fitness Fun Ideas

Læsetid: 7 minutter
5 Summer Fitness Fun Ideas

Det solrige vejr og det blå himmel af sommer giver os alt en kløe for at komme udenfor og komme i bevægelse. Uanset om vi nyder tid i haven, har en picnic eller går til stranden, er de fleste af os naturligvis mere tilbøjelige til at være aktive i varmere måneder. Og sommeren er den ideelle tid til at starte nogle sunde fitnessvaner, du kan holde hele året rundt.

Hvorfor er sommeren så god til fitness? Det er lettere at være motiveret, når vores fitnessaktiviteter er sjove og varierede. Det betyder ikke, at du ikke kan nyde fitness sjov noget tidspunkt på året, men det solrige, indbydende vejr gør det bestemt ikke ondt. Sommer og fitness går bare hånd i hånd!

Også eksperter siger, at inden for 10 uger efter start af en ny sund handling er det sandsynligt, at det bliver en vane, at vi vil fortsætte med at gøre det automatisk. [1] Og med adskillige uger med varmt vejr fremover, giver det perfekt mening at starte nu og lade den sommer-fitness-motivation fortsætte! Kom godt i gang med disse 5 sommer-fitness-tip.

# 1 Sæt nogle sjove sommer fitness mål

Det første skridt i enhver fitnessplan er at fastsætte nogle mål. Så sæt sjov fitness mål for sommeren og holde dem tilgængelige og opnåelige. Dine mål skal være specifikke, men ikke så vanskelige, at de føler sig utilgængelige eller byrdefulde. Små hensigter går langt. Indstil enkle mål som at være aktive udendørs i en halv time hver dag i tre dage om ugen og forpligte sig til at prøve noget nyt og anderledes mindst en gang om ugen for at holde det sjovt!

Lav en liste over sommer fitness aktiviteter, du gerne vil prøve og sætte en plan på plads for at få det til at ske! Eller hvis du gerne vil holde med kendte aktiviteter som at cykle eller gå, skal du bare vælge en ny rute eller destination hver gang for at holde det interessant. Uanset hvad du gør, finder man måder at blande det op gør det sjovt, og at få dine venner og familie involveret gør det sjovt også! Hvis dit mål er at flytte hver dag, er det ligegyldigt, hvordan du gør det, så vær kreativ!

# 2 Få udendørs og nyd sommer fitness aktiviteter

Ud over de fysiske fordele ved at komme udenfor og bevæge sig mere, kan udgifterne udendørs også have positive virkninger på mental sundhed og velvære. [2] Forskere har knyttet udendørs aktiviteter som vandreture til bedre koncentration, kreativitet, problemløsning og multitasking. [2], [3]

Benyt sommerværdet til at prøve aktiviteter, du aldrig har prøvet før, eller det er ikke en mulighed, når det er koldt. Her er nogle sjove udendørs aktiviteter, der kan tilføjes til din sommer træning rutine:

Ultimate Frisbee: Et gennemsnitligt spil varer cirka seks minutter og brænder omkring 54 kalorier. [4] Du kommer til at arbejde med din øjenkoordinering, mens du brænder kalorier, men du vil have så meget sjov, du vil nok glemme den del!

Spil badminton: En 15 minutters spil badminton brænder omkring 77 kalorier, og det er bare mens man spiller et socialt spil! [4] Dem, der er über konkurrencedygtige, vil sandsynligvis brænde endnu mere. Dette er et godt spil at bringe ud på sommeren cookouts.

Beach Volleyball: Tag en bold og gå til stranden med nogle venner! Beachvolleyball brænder omkring 136 kalorier om 15 minutter, eller prøv vandvolleyball i stedet! [4] Det brænder ikke helt lige så mange kalorier (51 hvert 15. minut), men det er lige så sjovt.

Mini Golf (eller driving range): Minigolf er en favorit sommeraktivitet, og det er også familievenligt. En 20 minutters spil brænder 68 kalorier. [4] Eller slå op i driving range i stedet!

Paddle Board: Dette er en god helkrops træning. Det virker din kerne, arme, underkrop - alt! Hvor mange kalorier du brænder afhænger af, om du knæler eller står og hvor hårdt du skubber dig selv (tag det nemt først!). Nogle eksperter har ligget en halv time stand-up paddle boarding til at køre seks miles. [5]

Ro kajak: Deltag i en guidet kajak tur for at få en ny udsigt over en lokal sø eller flod. De fleste kajak udlejning er i timen, og kajakbrænder brænder omkring 255 kalorier hvert 45 minutter. [4] Tag en ven og tag en tandem kajak for at fordoble det sjove!

Rulleskøjte: Uanset om du vælger rulleskøjter eller går i skole, er rulleskøjteløb en sjov udendørs aktivitet for alle aldre, og det brænder omkring 240 kalorier hver halve time. [4] Bare vær sikker på at bære nogle beskyttelsesudstyr, hvis ting bliver lidt ujævn!

Der er også masser af måder du kan snige sig i mere aktivitet i løbet af din faste dag for at møde sommer fitness mål. Tænk på, hvordan du kan gøre din sædvanlige daglige rutine mere aktiv og bruge dine muskler oftere. Prøv at tage telefonopkald udendørs og gå, mens du snakker. Gå eller cykle til arbejde, for at få din ugentlige butik eller at køre små ærinder, når du kan. Eller bare gå en tur på din frokostpause.

# 3 Find sommer træning ideer til hele familien

Hvad er bedre end at komme udendørs for nogle fitness sjov? Medbring familien sammen! Hjælp din familie sund og aktiv ved at planlægge sommerferieudflugter, som hele familien kan nyde.

Afhængigt af deres alder kan du få børn involveret i nogle af sommeraktiviteterne ovenfor, men der er andre aktiviteter, der er perfekte til familie tid. Skubbe børn på svingene vil arbejde med dine arme, ryg, kerne og gluter, og her er 8 familievenlige sommerøvelser under det, der giver dig en god træning.

8 Summer Family Exercise Aktiviteter

  1. hinke: Vær ikke bare en tilskuer! Du kommer også til at spille og nyde en leg-træning, mens du er i god kvalitet med familien.
  2. tag: Dette klassiske spil er fantastisk til at få alle til at løbe rundt og fnise.
  3. Timer: Spil i din baggård eller tag et racquetball sæt til stranden eller parken for ren sjov og en kardio træning i solskin, plus det er fantastisk til at hjælpe børn med koordination.
  4. Rounders: Gå til en nærliggende park for nogle batting øvelser eller improvisere et lille familie spil. Sæt en belønning for at score en Rounder!
  5. Pick-up Fodbold: Fodboldsæsonen kan være over for sommermånederne, men hvorfor ikke gå ud en fodbold og have lidt familie sjov. Du behøver ikke engang et formelt mål, bare brug din fantasi. At kaste en bold rundt i parkens have er en god sommer træning.
  6. Vandballoner: Fyld nogle vandballoner på en varm dag og få det ultimative slag i din have. Bare vær sikker på, at alle hjælper med at rydde op i ballonbittene efter!
  7. Svømning (eller treading vand): Hvis dine børn er gode svømmere, gå til poolen og tag nogle poolspil også. Svømning og treading vand er gode øvelser.
  8. Catch / Fetch: Lad os se det, kæledyr er også familie! Spil et hybrid spil af fangst og hente for at få din hvalp ind på det sjove.

# 4 Konkurrer med venner til sommer Fitness Motivation

Hvis du har en slidbar fitness enhed, konkurrerer med venner for de fleste trin, trænes træning eller kalorier hver uge er en glimrende måde at holde motivation, og det kan være meget sjovt. Du kan også downloade en fitnessapp på din smartphone og oprette forbindelse til venner online for en sund konkurrence. Op indsatsen med en præmie! Måske vinderen får gratis brunch næste weekend, eller en selvpleje behandler.

Forskere afprøvede virkningerne af social konkurrence på fitness motivation med 800 frivillige i løbet af en periode på 11 uger og splittede frivillige i fire grupper på 200 frivillige hver, hvoraf den ene var en kontrolgruppe. [6] De testede virkningen af individuel konkurrence, holdsupport og holdkonkurrence og brugte et fitnesswebsted til at logge deres træning med de samme præmier tildelt hver gruppe for at gøre flere aktiviteter. Det overraskende var konkurrencedygtige grupper, der mere end fordoblede aktiviteten hos den ikke-konkurrencedygtige holdgruppen. [6]

Så find en fitness kompis i sommer og konkurrere enten online eller personligt. Du har meget mere sjov på den måde, plus det hjælper dig med at holde dig engageret og motiveret over for de sommerkvalitetsmål!

# 5 Nyd Sund og Fit Travel

Sommerrejse er noget vi glæder os til hele året rundt, og at være aktiv og sund samtidig med at rejse kan være endnu sjovere end i hjemmet, fordi der er så mange nye steder at udforske og sunde lokale madmuligheder at prøve.

Så lav en spilplan for at holde styr på, mens du rejser! Det betyder ikke, at du skal planlægge hvert eneste aspekt af din rejse og fjerne spontaniteten, bare lav et lille prep-arbejde, så du har muligheder. Forpligte sig til at komme i daglig aktivitet og vælge sundere, nærende madindstillinger på din rejse. Prøv at booke et hotel, der har et motionscenter, hvis du kan, og gør noget forskning online før tid for at finde de bedste muligheder for sightseeing og udforske til fods. Du kan lave en liste over aktiviteter at vælge imellem og notere, hvor du kan leje cykler eller kajakker i nærheden af hotellet.

Mens du pakker, sæt din træning tøj og sko på toppen, så de er nemme at komme til, fordi der ikke er noget som at komme i en mini-træning efter ankomst for at ryste virkningerne af rejser. Og da rejser kan være dehydrering, især hvis du flyver, får du hydreret, inden du tager afsted og nipper vand under rejsen. Pak også nogle sunde snacks til turen. Flyvning er ikke altid den sundeste, og snacks købt i lufthavne tendens til at være dyr.

Også, før du tager afsted, giv din tarm sundhed et løft ved tilføje et probiotisk til din daglige velvære rutine. Der er ikke noget værre end at få en ulykkelig mave midt i din rejse. Du kan også overveje at følge en rense og detox supplement synes godt om rejsevennlige æblecider eddike kapsler.

Pas på dig selv med nedetid og ophold hydreret

At være aktiv er vigtig for din generelle sundhed og fitness, men også nedetid er vigtig. Giv din krop masser af tid til at hvile og genoprette denne sommer og bliv hydreret for bedre sundhed. Prøv at slappe af med Mellow Mag i slutningen af en aktiv sommerdag for en forfriskende dosis magnesium for at hjælpe din krop til at slappe af og de-stress. Det hjælper også med at støtte sunde muskler og knogler.

Og hold dig selv og din familie hydreret i varmt sommervejr ved at blande nogle uimodståelige vandinfusioner.

Nyd Summer Fitness Fun

Har den sundeste sommer endnu ved at prøve de 5 tip ovenfor for at gøre fitness til en del af din sommer sjov. Sæt sommer fitness mål og udforske en række sommeraktiviteter for at være motiveret, selv mens du rejser. Men husk at blive hydreret, bære din solcreme, og få nok nedetid til at genoprette!

Har du flere ideer til at dele? Fortæl os alt om dine sjove sommer fitnessaktiviteter i kommentarerne nedenfor!

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Fodnoter og referencer

  1. At gøre sundhedspraksis: psykologi af "vaneformation" og generel praksis. US National Library of Medicine.(Åbnet 06/08/2018) []
  2. Biophilia: Har visuel kontakt med naturpåvirkningen på sundhed og trivsel? US National Library of Medicine. National Institutes of Health. (06/08/2018) [] []
  3. Hit the Trail: Studie siger, at vandreture kunne øge kreativiteten. Greatist. (06/08/2018) []
  4. Kalorier brændt fra træning. Myfitnesspal. Baseret på en vægt på 150 kg. (06/08/2018) [] [] [] [] [] []
  5. Top 5 vandaktiviteter til brændende kalorier. Mænds Journal.(2018/06/11) []
  6. Har du brug for motivation til motion? Prøv lidt sund konkurrence. CBS News. (Adgang 06/11/2018) [] []

Efterlad et Svar

Hovedmenu

Indstillinger

  • betalingsmiddel
  • Sprog
  • Leveringsland
Hovedmenu

Internationale websteder