8 Næringsgaver til løbere

Læsetid: 5 minutter
8 Næringsgaver til løbere

Leder du efter de bedste gaver til løbere? Hvis du har en løber i dit liv, ved du sikkert bare, hvor dedikeret de er til sporten, og at de er i det til det lange spil. Ikke alle os kører maratoner, men det ændrer ikke, hvor vigtigt det er for os at komme ud der igen og igen og logge disse miles konsekvent. Og for de fleste af os er løb bare ikke omsætningspapir - vi ønsker simpelthen ikke at gå glip af et løb.

Så den bedste gave du kan give en løber er støtte til deres vækst i sporten og til hurtig træning. Du kan gøre det ved at give dem den rigtige gave sports ernæring til løbere. Her er nogle af vores bedste ernæringsmæssige valg for løbere.

# 1 Methylsulfonylmethane (MSM) pulver til gendannelse af træning

MSM opfordrer stærk brusk, sener og ledbånd til at beskytte leddene. MSM kan også hjælpe med at berolige musklerne under genopretning, give antioxidantvirkninger for at beskytte mod fri radikalskader relateret til motion-induceret stress, og hjælpe med at støtte immunsystemet efter træning.[1],[2] Forskning har vist, at blanding af 100 mg MSM pr. Kg kropsvægt til præ-træningsvand resulterede i en stigning i den totale antioxidantkapacitet efter at have været ude i forhold til personer, der ikke spiste MSM før deres træning.[2]

Så give din yndlingsatlet en gave, der vil være virkelig nyttig i deres træningsregime -MSM pulver der let kan blandes i deres før- eller efter-træning vandflaske. Hvis du vil vide mere om fordelene ved MSM og MSM doseringer, seMSM Dosering: Hvor meget at tage?

# 2 Triple Pyruvatelektrolytkompleks - Premium elektrolytter uden tilsat sukker

Elektrolytter er afgørende for at holde løbere hydreret, men mange elektrolytdrikke er fulde af tilsatte sukkerarter og ingredienser, som måske ikke understøtter en løberes sunde livsstil. Vores Triple Pyruvat Electrolyte Complex leverer fordelene ved nøgleelektrolytter (calcium, kalium og natrium) kendt for at understøtte muskel- og nervefunktion plus stabiliseret pyruvat for at tilskynde til energiproduktion til fitnessaktiviteter. Talrige undersøgelser understøtter brugen af de individuelle former for supplerende pyruvat til fremme af sund cellulær respiration og ATP (cellulær energi) produktion.[3]

Også tjek Swanson Ultra 1000 mg Energi C med elektrolytter, som indeholder yderligere vitaminer og mineraler, der er gode til løbere, herunder vitamin C, calcium, magnesium og zink.

# 3 Utholdenhed og ernæringskraft fra rødbeder - uden at spise rødbeder

Beets er et næringsmiddelkraftværk for løbere. Ud over værdifulde vitaminer, mineraler og phytonutrienter omfatter rødder også nitrater, som ifølge forskning kan understøtte cirkulation og muskuløs oxygenation.[4] Swanson Certified Organic Beet Juice Powder er en glimrende måde for løbere at tilføje denne næringsrige mad til deres daglige kost. Eller prøv Swanson Ultra Fast-Acting Beet Root NO + for en hurtig nitrogenoxid boost til at optimere energi og udholdenhed.

# 4 Højenergikompleks til fysisk ydeevne

Swanson Ultra High Energy Complex er stablet med energisætere som eleuthero-rod (sibirsk ginseng), gotu kola og næringstæt bi pollen sammen med et potent kongekoncentrat. Denne unikke formel er en forfriskende energiblanding, der bekæmper træthed og understøtter mental og fysisk ydeevne. gotu kola kan også hjælpe med at forbedre cirkulationen i ben og fødder.[5] Og eleuthero rod bruges ofte til at fremme udholdenhed og atletisk præstation.[6]

# 5 Magnesium til sind og krops sundhed

Der er mange typer magnesium, og fordelene ved dette mineral for atleter er eksponentielle. Magnesium hjælper med at fremme cellulær energi, muskelkontraktion og afslapning, nerve, knogle og kardiovaskulær sundhed plus mere.[7] Prøv det ind Swanson Premium Triple Magnesium Complex eller Mellow Mag magnesium pulver drikke. Et bad eller en fod sog med Magnesiumkloridflager (Epsom-salt) hjælper med at berolige trætte muskler og fremmer genopretningen.

# 6 Probiotika til løbere

En sund tarmmikrobiom er afgørende for alle. Efter alt er over 70% af dit immunsystem i din fordøjelseskanalen.[8] Men en sund tarmflora kan have endnu flere fordele for løbere, især i varmere vejr. Undersøgelser antyder, at tilskud med en flerstam-probiotikum kan øge køretiden før træthed i varmt vejr.[9] Plus, løb er en anstrengende øvelse, der sætter stress på immunsystemet, så at give immunsystemet et boost med probiotika er en god ide for løbere. Vælg en probiotisk blanding som Swanson Ultra Probiotic Complex, som indeholder en række venlige probiotiske stammer.

# 7 D-vitamin til knoglesundhed og ydeevne

Du kan forvente, at da mange løbere bruger meget tid udendørs, er denne udsættelse for solen møde deres vitamin D behov, men en undersøgelse fra 2008 på Cooper Clinic afslørede, at 75% af løbere i gennemsnit 20 timer om ugen havde lave niveauer af vitamin D.[10]

Vitamin D spiller en rolle i mange processer, der påvirker knoglernes sundhed, muskelkontraktion, nervestimulering og immunforsvar, plus vitamin D kan øge muskelstyrken og størrelsen af hurtigtræksmusklerne.[11] Vitamin D er afgørende for løbere, og alle andre også!

# 8 De bedste proteintilskud til løbere

Ifølge International Society of Sports Nutrition, folk, der træner regelmæssigt, som løbere, bør forbruge mellem 1,4 til 2,0 gram protein pr. kg kropsvægt pr. dag for at optimere deres træning.[12] Tidspunktet for proteinforbrug kan også øge opsvinget og den magre kropsmasse.

En fuld rapport udgivet af samfundet bemærker, at indtagelse af proteiner eller aminosyrer "i timerne umiddelbart før og under træning" har vist sig at forbedre muskelreparation og optimere styrke.[12] Også protein kosttilskud gerne valleproteinpulver kan tilvejebringe et anabole respons svarende til fri form-aminosyrer.[12]

Det er gode nyheder, især i betragtning af ideen om at spise en bøf i timerne, før du går i gang, synes ud af spørgsmålet. Swanson Ultra Whey Protein Powder er en bedre ide. Det absorberes hurtigt og giver de muskelbærende proteiner og aminosyrer løbere brug for uden at bøje dem ned.

De bedste gaver til løbere

Køb gaver til løbere kan være lidt vanskeligt nogle gange, da løbere har brug for mindre udstyr til deres sport end mange andre atleter. Men hver løber har brug for rigtige sport ernæring to help them perform their best and recover fully. The best gifts for runners are the gifts that help them keep running and improving their game. So, use this guide to put together a health care pakke for the runner in your life.

Er du en løber med ernæringsmæssige tips til at dele? Fortæl os i kommentarerne nedenfor, hvilke vitaminer og kosttilskud du gerne vil se i et gavesæt til løbere. Også tjek posten 10 tips til løbere, plus vitaminer og kosttilskud til løbogGame-Changer ernæring og kosttilskud til optimal sundhed.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

(Opdateret 5/18/2018)

Fodnoter og referencer

  1. MSM. WebMD. []
  2. Effekt af enkeltdoseadministration af methylsulfonylmethan på oxidativ stress efter akut udtømmende træning. US National Library of Medicine. [] []
  3. Pyruvia syre. ScienceDirect. []
  4. Nitratindtagelse: En gennemgang af virkningerne på sundhed og fysisk ydeevne. US National Library of Medicine. []
  5. Gotu Kola. WebMD. []
  6. Ginsing, Siberian. WebMD. []
  7. Magnesium faktaark til forbrugere. Nationale sundhedsinstitutter. []
  8. Lad os tale om sundhed: "Tilføjelse af år til dit liv og livet til jeres år" Af Ray Morgan Om.D Ph.D. (Adgang 2/27/2018) []
  9. Effekter af probiotika-supplementering på gastrointestinal permeabilitet, betændelse og træningspræstation i varmen. WebMD. []
  10. Kører på D. Runner's World. []
  11. Runner's World Essential Guides: Fast Fuel: Alt hvad du behøver at vide. Redaktørerne af Runner's World. []
  12. International Society of Sports Nutrition Position Stand: protein og motion. Journal of the International Society of Sports Nutrition. [] [] []

Efterlad et Svar

Hovedmenu

Indstillinger

  • betalingsmiddel
  • Sprog
  • Leveringsland
Hovedmenu

Internationale websteder