Sådan forbliver du på toppen af din vægt efter at have nået dit mål

Læsetid: 2 minutter
Sådan forbliver du på toppen af din vægt efter at have nået dit mål

Hvis du har nået dine fitness- og vægtmål, så er en stor lykønskning i orden! Du har med succes ændret dit liv til det bedre, og du spiser sundere fødevarer, engagerer i daglig træning, uddanner dig selv om de typer fødevarer, din krop har brug for at fungere efter bedste evne, og du er (forhåbentlig) nyder dig selv undervejs.

Når du sætter dig selv et mål og er fokuseret på at nå det, kan det føles lidt forvirrende, når du endelig kommer der kun for at spekulere på, hvad du now skal gøre. Hvis dette lyder velkendt, så er der ingen grund til at være bekymret; denne vejledning hjælper med at hjælpe dig og foreslå de måder, hvorpå du kan fortsætte med at holde dig ud af din vægt.

Få den støtte du har brug for

Din krop har brug for næringsstoffer for at:

  • holde dig i drift sundt
  • føler energi
  • regulere søvn, hormoner og kognitive fungere
  • fuldføre stort set alle andre aktiviteter, som din krop påtager sig om dagen.

Hvordan kan jeg støtte mine knogler?

Støtte din knogle sundhed og udvikling ved at få nok calcium i din kost, såvel som protein, magnesium vitamin D, ved at opretholde en sund, afbalanceret kost., og kalium (findes i form af bananer, citrusfrugter og tørret frugt). Hvis du gør dette, vil du føle dig stærk og smidig og kan hjælpe med at beskytte dine led og væv mod skader, når du deltager i træning, såsom løb, vægtløftning og sportsgrene med stor påvirkning.

Når du er træt, er du mere tilbøjelig til at nå frem til hurtigt at lave hurtig mad end at starte et nærende hjemmelavet måltid med friske ingredienser. Så undgå træthed ved at forblive hydreret og ikke lade dine blodsukkerniveauer sprænge og trænge igennem hele dagen.

Fokus på at få et tilstrækkeligt antal timer søvn, og tag multi-vitaminer, hvis du på nogen måde er mangelfuld eller finder det udfordrende at spise alle de mineraler, du har brug for i løbet af dagen.

Forbliv fokuseret

Now hvor du har nået dit mål, skal du sikre dig, at du stadig arbejder hårdt og følger måltidsplaner, træner regimer og tænker positivt.

Hvis du til enhver tid føler dig modløs eller som om du ikke har prøvet så hårdt som du kunne have, så tag dig tid til at træde tilbage og minde dig om, hvor langt du er kommet. Påmind dig om blodet, sveden og tårerne, du har oplevet for at komme dig, og præcis hvorfor du startede din indsats for at tabe sig og komme i form i første omgang.

Være konsekvent

Bare fordi du har nået din målvægt, BMI eller muskelmasse betyder det ikke, at du kan slappe af på din træningsplan. Husk at gå på gymnastiksalen så regelmæssigt som du var før, fortsæt med at udfordre dig selv ved at blive involveret i sport og spise som en del af en afbalanceret kost, der ideelt set skal være fri for alkohol, forarbejdede fødevarer (herunder brød), overdrevent salt fødevarer, raffinerede sukkerarter og transfedtstoffer.

Næg at blive selvtilfreds now , når du har nået dit mål og sæt dig selv i ekstra opgaver som at lære at lave mad, spille sport, uddanne andre, og udvikle og uddybe din forståelse af anatomi og fysiologi.

Efterlad et Svar

Hovedmenu

Indstillinger

  • betalingsmiddel
  • Sprog
  • Leveringsland
  • priserne
    Vis priser med eller uden forsendelse inkluderet for at hjælpe dig med at sammenligne os med andre verdensomspændende websteder og markedspladser. Læs mere om vores pris side.
Hovedmenu

Internationale websteder